Terms and conditions

Pr. 1/1 2019


Alle forløb og workshops bliver leveret af:


A-Game

Ved Anne Hess

CVR: 37384135

Brejning Østergade 3a, 

7080 Børkop


Jeg, Anne, kan kontaktes på mail ja@annehess.dk eller telefon +45 40276346



PRISER

Alle priser på www.annehess.dk er angivet i Danske Kroner inkl. Moms.


Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte - eller udgåede varer.



BETALINGSVILKÅR

Du kan betale med VISA, Mastercard og American Express.


↬ ved fysiske produkter 

Betalingen vil blive trukket samme dag, som din vare afsendes. 


↬ ved onlineprodukter og forløb

På onlineprodukterne vil du have direkte adgang til dit køb, umiddelbart efter dit køb. Ved forløb igangsættes dit forløb først, når betaling er modtaget. Og ved forløb som ikke er startet endnu, har du naturligvis først adgang, når forløbet starter. 


↬ ved profiler (Everything DiSC og AdaptGRT)

Betalingen sker, når du bestiller profilen. Profilen er et bestillingskøb (“Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg”), og bliver genereret specielt til dig. Processen går i gang umiddelbart efter dit køb er foretaget.



LEVERING

↬ ved fysiske produkter

Ordre afsendes indenfor 24 timer. Der sendes til hele DK (Ikke til udlandet, ikke Færøerne og ikke Grønland). Fragt- og leveringsomkostninger er, med mindre andet er angivet, inkluderet i prisen. Varerne sendes som udgangspunkt med GLS og bliver pakket af mig selv, Anne Hess.


↬ ved onlineprodukter og forløb

Umiddelbart efter dit køb får du adgang til dit space, hvorfra du har adgang til dit købte materiale. Hvis forløbet har en specifik startdato, får du naturligvis først adgang til materialet, når forløbet starter. På længervarende forløb (MLMG) får du adgang til dit materiale løbende.


↬ ved profiler (Everything DiSC og AdaptGRT)

Umiddelbart efter dit køb er foretaget, modtager du en mail, som forklarer det videre forløb. Vi aftaler en dag at mødes, hvor du modtager feedback på din profil.



REKLAMATIONSRET 

↬ ved fysiske produkter

Når du handler hos mig, har du som forbruger 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Du kan derfor enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen. Dette afhænger af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, samt at defekten/manglen ikke er opstået ved fejlagtigt brug eller ved anden skadeforvoldende adfærd. 


Defekte varer sendes til Anne Hess, Brejning Østergade 3a, 7080 Børkop, EFTER du har kontaktet mig på ja@annehess.dk.



OPSIGELSE 

↬ Glimmerklubben

Glimmerklubben er en medlemsklub, hvor kontingent automatisk trækkes via kortbetaling hver måned. Betalingen sker ved indmeldelse, hvor første måned betales. En måned herefter trækkes næste betaling, osv. Betaling er altid forud. 

Der er én måneds binding - det betyder at du kun er bundet af den måned, som du har betalt for. Til enhver tid kan medlemsskabet stoppes inden næste fornyelse via din side i Simplero. Du kan melde dig ind og ud som du ønsker. Sessioner kan ikke overføres fra en måned til en anden, uden specifik aftale herom.  



FORTRYDELSESRET 

↬ ved fysiske produkter

Der er 14 dages fortrydelsesret på fysiske produkter, såfremt produktet returneres i væsentligt samme stand som det modtages. Fortrydelsesfristen løber fra den dag, hvor du har modtaget produktet. Hvis du ønsker at returnere eller bytte en fysisk vare, bedes du kontakte mig, Anne, på mail ja@annehess.dk. Du kan ikke fortryde ved blot at lade være med at afhente produktet i pakkeshoppen.


↬ ved onlineprodukter 

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af online digitale produkter, hvor materialet leveres lige efter du har foretaget dit køb. Hvis du fortryder at have købt et onlineprodukt så kontakt mig, Anne, på mail ja@annehess.dk - så finder vi en løsning.


↬ ved profiler (Everything DiSC og AdaptGRT)

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af profiler, idet en profil, der er lavet specielt til dig, er et bestillingskøb (“Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg”).


↬ ved onlineforløb

Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af online forløb. Fortrydelsesfristen løber fra den dag, hvor du køber forløbet og modtager bekræftelse via e-mail.

Hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du inden 14 dage fra aftalens indgåelse meddele mig, Anne, om, at du ønsker at fortryde din bestilling på et onlineforløb hos mig. Dette skal gøres skriftligt til ja@annehess.dk. Du kan også vælge at udfylde nedenstående formular, og sende denne til mig:


Standardformular ved fortrydelse:


Sendes til Anne Hess, ja@annehess.dk


Jeg meddeler herved at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende, i forbindelse med min købsaftale om levering af følgende tjenesteydelser: (udfyld her)

Modtaget dato: (udfyld her)

Forbrugerens navn: (udfyld her)

Forbrugerens adresse: (udfyld her)

Dato: (udfyld her)



EFTER KØB

Efter udført køb modtager du bekræftelse og faktura på mail - samt en mail med praktisk information.

Det er dit ansvar at oplyse korrekt mailadresse, så produktet kan komme sikkert frem til dig. Hvis du ingen mail har modtaget, og at denne heller ikke er landet i dit spamfilter, bedes du kontakte mig, Anne, på ja@annehess.dk


HVIS DER ER NOGET GALT MED PRODUKTET

Hvis du ikke er tilfreds med produktet, kan du kontakte mig, Anne, på mail ja@annehess.dk.

Hvis du oplever problemer, bedes du kontakte mig, Anne, hurtigst muligt. Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler ved tjenesteydelsen, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, medmindre der er tale om egne omstændigheder, eller ydre omstændigheder, som jeg efter dansk ret, ikke kan blive gjort ansvarlig for. 


SPØRGSMÅL ELLER KOMMENTARER

Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte mig, Anne, på ja@annehess.dk


KLAGE

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til mig, Anne, på ja@annehess.dk. Såfremt det ikke lykkes os at opnå enighed, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt:


Forbrugerklagenævnet

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Kfts@kfts.dk 


https://www.forbrug.dk/klagemuligheder/klager-over-koeb-i-danmark/saadan-starter-du-en-klagesag/


Persondata

Pr. 1/1 2019


For at handle hos mig, Anne, og benytte dig af onlineprodukterne, skal du som udgangspunkt kun oplyse dit navn og din e-mailadresse (+ adresse, hvis velkomstgave inkluderet). Såfremt du køber fysiske produkter skal du også oplyse din adresse, og hvis du booker en konsultation over telefon, beder jeg, Anne, selvfølgelig om dit telefonnummer.

De oplysninger du giver mig, vil udelukkende blive brugt til:

↬ at sende dig din fysiske vare, 

↬ at give dig adgang til det space, hvori dine produkter ligger og venter på dig, 

↬ at sende dig ordrebekræftelse og faktura, 

↬ at give dig information om, hvor du finder dine købte online videoer eller moduler,

↬ at sende dig mails du selv har bedt om, hvis du er signet up til at modtage mit nyhedsbrev

↬ eller til at kontakte dig hvis du har booket en konsultation over telefon.


Jeg videregiver eller deler aldrig disse oplysninger.


Når du har købt et produkt hos mig, Anne, gemmer systemet automatisk dit navn og din e-mailadresse (og adresse hvis der er tale om fysisk produkt/telefonnummer ved telefonkonsultation). Dette er nødvendigt for at du fortsat kan få adgang dit onlinemateriale. Samtidigt er dette også et krav i henhold til bogføringsloven.


Jeg, Anne, indsamler og behandler dine persondata, når du foretager dig følgende: 


↬ Foretager køb via annehess.dk

↬ Tilmelder dig mit nyhedsbrev

↬ Booker samtale

↬ Udfylder kontaktformular


EVERYTHING DISC og AdaptGRT

Intet data fra din besvarelse af profilerne, gives videre til tredjemand. Profilerne genereres og opbevares på en krypteret server, og opbevares udelukkende så længe det tjener et formål i dit forløb hos mig. Hvis ikke andet er aftalt, sletter jeg profilen og al data i forbindelse med denne når dit forløb har mig er ovre - eller 2 måneder efter tilbagemeldingen har fundet sted, ved enkeltstående sessioner.


FORLØB

Alt date jeg har om min enkelte kursist (Everything DiSC profil, noter, optagelsesformular, mv.) destrueres senest ved endt forløb. Den enkelte kursist informeres om dette faktum i forbindelse med optagelse.


DEN DATAANSVARLIGE

Den dataansvarlige for indsamling, behandling og anvendelse af dine personoplysninger på www.annehess.dk er A-Game, Anne Hess, Brejning Østergade 3a, 7080 Børkop, CVR nr. 37384135

Jeg sælger eller. videregiver ikke dine persondata til tredjemand og overfører ikke dine persondata til tredjelande og indsamler ej heller data, uden det er dig, der oplyser mig den givne data. F.eks. ved at skrive dig op til nyhedsbrev, benytte min kontaktformular eller foretage et køb på siden.


DINE RETTIGHEDER

Som den registrerede har du en række rettigheder, som jeg til enhver tid sikrer opfyldelse af. Du har ret til at anmode mig om følgende:

↬ At få adgang til og få rettet/ændret dine persondata

↬ At få slettet persondata

Du har derudover ret til at protestere over behandlingen af dine personlige data, og du har ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed.

Ønsker du ikke længere, at jeg skal behandle dine personoplysninger, eller at jeg skal begrænse behandlingen af dine personoplysninger, kan du sende mig en anmodning herom til ja@annehess.dk.


∙⇝ Hvis du har læst med så langt, skal du vide at min A-Game er etableret, fordi jeg ikke kan lade være. Det er mit kald at serve mennesker, og skabe rammerne for, at de mennesker jeg arbejder med gennemgår transformation.

Jeg ser meget frem til at arbejde med dig og glæder mig inderligt til, at hjælpe dig med, at gøre dine vildeste drømme til virkelighed ⇜∙